ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi

  • masa pelepasan:2024-03-18 18:25:44
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:337
  • Penerangan pantas:

    Paris,Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak

Kandungan artikel

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak,ParisVilla Home Elevator Cost, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama,ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tangga, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apabila diatur secara paralel, tidak ada pengendalian antara kedua-dua escalator.

ParisMenurut analisis insider industri, nisbah konsentrasi industri industri industri lif China sentiasa meningkat dan perkembangan adalah baik. Corak pembangunan industri telah mengalami perubahan yang signifikan, menunjukkan bahawa yang kuat lebih kuat dan yang lemah lebih lemah, dan industri telah memasuki masa pengubahan semula. Beberapa markah telah mula memasukkan ke dalam produksi di kawasan pusat dan barat, membuat bentangan industri lebih masuk akal. [] Jenis lif yang berbeza ditetapkan mengikut tinggi, tujuan, dan aliran penumpang (atau volum logistik) bangunan. Klasifikasi as as lif adalah kira-kira seperti ini.

Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.

TlahuacIa disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Kaedah isyarat& mdash; Apabila penumpang naik dalam lif dengan peranti penyimpanan elektrik, PC dan mikrokomputer, pertama-tama mereka perlu memberikan lif isyarat panggilan di atas lantai mereka berada. Selepas memasuki kereta lif, mereka juga perlu mendaftar isyarat lantai mereka mahu pergi ke. isyarat ini akan terus muncul, dan isyarat lif mesti terus merekam dan mengatur perintah pelaksanaan. Ini adalah isyarat atau teknologi logik lif, yang digunakan awal dengan pemilihan kolektif mudah&flash& mdash; Relays, diikuti oleh penampilan peranti yang boleh diprogram&flash& mdash; Mesin PC. Pada hari ini, PC kebanyakan digunakan untuk lif dan escalator bekalan, sementara lif penumpang menggunakan sistem mikrokomputer, yang meningkatkan kepercayaan, dan efisiensi jadual. Paparan digital ralat memudahkan penyelamatan. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk selamat datang untuk bertanya

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)


ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi



Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.

Pada hari awal lif, enjin uap dan enjin pembakaran dalaman digunakan sebagai kuasa untuk memandu langsung lif, yang pada dasarnya telah hilang.

Keukuran elevator dan escalator shafts (III)

Keperlukan piawaiApa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

High transmission efficiency. Kerana menggunakan motor sinkronik magnet kekal untuk pemacu langsung, efisiensi pemindahan boleh diperbaiki dengan % -%.


ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi



The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.

manufacturerBangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.

The mode handle switch is operated, and the elevator driver controls the panel handle switch in the car to achieve the operation status of the elevator in motion, up, down, and stopping.

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.

ParisDipercayakan oleh jabatan atau unit berkaitan, melakukan demonstrasi awal dan penilaian selepas progresi, ekonomi dan kemudahan pelaburan besar, perubahan dan projek pembangunan dalam industri lif.

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumah


ParisMaklumat produk lain
  • MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

    MilanPlatform pemberontak jenis keretapi panduan untuk penggunaan kilangDi manakah nilai penggunaan

  • MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

    MilanHarga pemutar hidraulikPandangan yang tidak konsisten terhadap tinjauan industri

  • SaidpurSaiz pengubah jenis kering 1600KVALaporan analisis kajian tinjauan prospek industri dan prosp

    SaidpurSaiz pengubah jenis kering 1600KVALaporan analisis kajian tinjauan prospek industri dan prosp

  • DusseldorfPlatform angkat hidraulik bergerakKesan pada tubuh manusia

    DusseldorfPlatform angkat hidraulik bergerakKesan pada tubuh manusia

  • DusseldorfTekanan hidraulik paksi boarding tetapKesan penyejukan yang lemah

    DusseldorfTekanan hidraulik paksi boarding tetapKesan penyejukan yang lemah

  • las vegasJambatan naik TaibianItem penyelenggaraan yang betul pada musim panas

    las vegasJambatan naik TaibianItem penyelenggaraan yang betul pada musim panas

  • las vegasPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana kita dapat mencapai perubahan kuali

    las vegasPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana kita dapat mencapai perubahan kuali

  • las vegasHydraulic fully automatic plate rolling machineTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua

    las vegasHydraulic fully automatic plate rolling machineTeknologi apa yang diperlukan untuk pengelua

  • segera:Peringatan: Maklumat ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi memberi anda ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi oleh syarikat kami, perkhidmatan ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi. ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ParisPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPengenalan komposisi dan fungsi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!